SAKARYA

Ayağa gelen kanser taramasına büyük ilgi

Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü vatandaşların ayağına giderek kanser taraması yapıyor. Sağlık İl Müdürlüğü Mobil Kanser Tarama Aracı ile belirlenen noktalara gelen ekipler, vatandaşlara ücretsiz hizmet sağlıyor. Kanser Taraması yaptıran vatandaşlar ise devletin kendilerine sağladığı bu imkandan sen derece mutlu oldu.

Abone Ol

Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü vatandaşların ayağına giderek kanser taraması yapıyor. Sağlık İl Müdürlüğü Mobil Kanser Tarama Aracı ile belirlenen noktalara gelen ekipler, vatandaşlara ücretsiz hizmet sağlıyor. Kanser Taraması yaptıran vatandaşlar ise devletin kendilerine sağladığı bu imkandan sen derece mutlu oldu.

Sakarya Sağlık İl Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Mobil Kanser Tarama Aracı’na vatandaşların ilgi gösterdiğini belirtirken, vatandaşlar ise, “Bazen işlerimizden dolayı, bazen üşendiğimiz için kanser taraması yaptırmıyorduk. Ama ayağımıza kadar gelen bu hizmetle taramadan geçiyoruz. Çok memnunuz. Helal olsun” dedi.

{ "vars": { "account": "UA-158639220-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }