SAKARYA

İl Sağlık Müdürü Özdemir'den Sapanca Devlet Hastanesine ziyaret

Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, beraberindeki hizmet başkanlarıyla birlikte Sapanca Devlet Hastanesi'ni ziyaret ederek yürütülen sağlık hizmetlerini yerinde inceledi. Özdemir, sağlık çalışanları ve vatandaşlarla da bir araya geldi.

Abone Ol

HASTANEDEKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Özcan Öktem, Personel Hizmetleri Başkanı Suat Koçak ve Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Kubilay Gündoğdu ile birlikte Sapanca Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti.

Heyet, Sapanca Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Mürüvvet Betül Delibaş'tan hastanede yürütülen çalışmalar ve sunulan sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı.

SAĞLIK ÇALIŞANLARI VE VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ

Ziyaret kapsamında acil serviste görev yapan sağlık personeliyle bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Özdemir, hastaneden hizmet alan vatandaşlarla da görüşerek talep ve önerilerini dinledi.

SAĞLIK HİZMETLERİ DEĞERLENDİRİLDİ

Hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin yerinde değerlendirildiği ziyarette, sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları nedeniyle personele teşekkür edildi. Ziyaret, hastanedeki mevcut hizmetlerin değerlendirilmesi ve sağlık çalışanlarıyla gerçekleştirilen görüşmelerin ardından sona erdi.

{ "vars": { "account": "UA-158639220-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }