SAKARYA

Rehberlik hizmetleri değerlendirildi

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı İl Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Yürütme Komisyonu Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi.

Abone Ol

İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Türker Erol Özen başkanlığında düzenlenen toplantıda, il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri ele alındı.

Toplantıda öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemeye yönelik çalışmalar değerlendirildi. Yıl içerisinde gerçekleştirilen faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunulurken, gelecek döneme ilişkin öneriler ve yapılabilecek çalışmalar istişare edildi.

Yetkililer, rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin öğrencilerin gelişim süreçlerine katkı sağlamaya devam edeceğini belirtti.

{ "vars": { "account": "UA-158639220-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }