Ziyaretle ilgili açıklama yapan Ali İnci; "
Sağlık Bakanımız Kemal Memişoğlu’nu, Sakarya Milletvekilimiz Lütfi Bayraktar ve Karasu Belediye Başkanımız İshak Sarı ile birlikte ziyaret ettik.
Ziyaretimizde Karasu’ya kazandırılacak MR cihazı ile Şehir Hastanemize ilişkin yürütülen çalışmaları değerlendirdik. Şehir Hastanesi projesinde gelinen son durumu ele alırken, çalışmaların planlandığı şekilde ilerlediğini ve tamamlanmasının Kasım ayı içerisinde öngörüldüğünü görüştük.
Sakaryamızın sağlık altyapısını güçlendirecek yatırımlara verdiği destek ve misafirperverliği dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum." dedi.