Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda vatandaşlar ücretsiz bir şekilde Metrobüs, belediye otobüsleri ve ADARAY’la seyahat edebilecek.


Metrobüs, ADARAY ve belediye otobüsleri ücretsiz

AKM’de Eda Karaytuğ ile Türk müziği rüzgârı esecek
AKM’de Eda Karaytuğ ile Türk müziği rüzgârı esecek
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, “19 Mayıs 1919, zafere giden yolda ülkemiz ve milletimiz adına atılan en önemli adımdır. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda belediye otobüslerimiz, metrobüslerimiz ve ADARAY ücretsiz olarak hizmet verecektir. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun” ifadelerine yer verildi