Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca Sosyal Gelişim Merkezi’nde düzenlediği misafir okul etkinlikleriyle binlerce çocuğu birbirinden renkli atölyelerde buluşturdu. Yıl boyunca 55 farklı okuldan 3 bin öğrenci SGM’nin kapısından içeri girerek hem eğlendi hem de yeni beceriler kazanmanın heyecanını yaşadı.

Çocukların büyük ilgi gösterdiği mutfak, tasarım ve empati atölyelerinde birbirinden keyifli anlar yaşandı. Kimi mutfakta üretmenin mutluluğunu tattı, kimi tasarım atölyesinde hayal gücünü ortaya koydu, kimi de empati çalışmalarıyla farklı bakış açıları kazandı.

Serdivan’da aile değerleri aynı sofrada buluştu
Serdivan’da aile değerleri aynı sofrada buluştu
İçeriği Görüntüle

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Aile ve Çocuk Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen etkinliklerde öğrenciler, uygulamalı çalışmalar sayesinde üretimin bir parçası oldu. El becerilerini geliştiren çocuklar, takım çalışmasıyla paylaşmayı, birlikte üretmeyi ve dayanışmayı da deneyimledi.

Neşeli görüntülere sahne olan atölyeler, çocukların özgüvenlerini artırırken iletişim ve sosyal becerilerinin gelişmesine de katkı sundu. Her etkinlikte yeni bir deneyim yaşayan öğrenciler hem keyifli vakit geçirdi hem de ilgi duydukları alanları keşfetme fırsatı yakaladı.


Büyükşehir Belediyesi, çocuklardan ve okullardan yoğun ilgi gören Misafir Okul Etkinliklerinin yeni eğitim öğretim döneminde de devam edeceğini açıkladı.

6001Adce Ae2A 4B9B Bbd1 0Abec5C78889D4B73945 F609 4Ff1 A4D3 3A328Ba4E78654A0Db5A 2808 4489 B20A Ba3810F9B7Fc95E6Ee74 2B27 4106 9780 1Aee812C362B3F4A07C0 10C5 407B Ad12 79Ba616C46A4