Süper Amatör Lig’de şampiyon olarak Bölgesel Amatör Lig’e yükselen Sapancaspor’da Başkan Yusuf Cebeci, teknik direktör Arda Kubilay ve yönetim kurulu üyeleri, Sapanca Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı’yı makamında ziyaret ederek kulübün başarısını paylaştı.

Serdivan'da kürek coşkusu: 3. Serdivan Kürek Kupası başlıyor!
Serdivan'da kürek coşkusu: 3. Serdivan Kürek Kupası başlıyor!
İçeriği Görüntüle

Ziyarette, Bölgesel Amatör Lig’e yükselme süreci, takımın sezon boyunca ortaya koyduğu performans ve yeni sezon planlamaları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.