2025 yılı kasım ayında yaşanan olayda; başka bir davada kardeşinin avukatlığını üstelenen ve Kocaeli'de görev yapan avukat E.G., Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu'nun makamına geldi. Bu görüşme sonrasında Başkan Işıksu, avukat E.G. hakkında aslı olmayan belgelerle şantaj ve tehdit suçlamasıyla suç duyurusunda bulundu.

Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı'nca şantaj, tehdit ve avukatlık mesleği sebebiyle görevi kötüye kullanma suçlarından hazırlanan iddianame Sakarya 7. Ağır Ceza Mahkemesince kabul edilmişti.

Davanın ilk duruşması bugün gerçekleşti.

1 ton bozuk sucuk ele geçirildi
1 ton bozuk sucuk ele geçirildi
İçeriği Görüntüle

Duruşmaya Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu ve tutuksuz yargılanan avukat E.G. katıldı.

Mahkeme heyeti tarafları ve tarafların gösterdiği kişileri tanık olarak dinledi.

Mahkeme heyeti duruşmayı 20 Mayıs 2026 Çarşamba gününe erteledi.