Sakarya Büyükşehir Belediyesi, genç yeteneklerin eserlerini sanatseverlerle buluşturmaya devam ediyor. Mayıs kültür sanat etkinlikleri kapsamında Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan “Genç Renkler” yıl sonu sergisi, Ofis Sanat Merkezi’nde kapılarını açacak.

Zehirli sazlıklar gitti, Sapanca Gölü kıyısını şimdi tertemiz sazlıklar süsledi
Zehirli sazlıklar gitti, Sapanca Gölü kıyısını şimdi tertemiz sazlıklar süsledi
İçeriği Görüntüle

Resim ve farklı sanat disiplinlerinden çalışmaların yer alacağı sergide, öğrencilerin yıl boyunca ortaya koyduğu eserler ziyaretçilerin beğenisine sunulacak. Genç sanatçıların özgün bakış açılarını yansıtan çalışmaların yer aldığı serginin açılışı, 19 Mayıs Salı günü saat 14.00’te gerçekleştirilecek.