ASAYİŞ

Hendek'te abartılı egzoza geçit yok: 175 bin TL ceza!

Hendek İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik ekiplerinin abartı egzozlu motosikletlere karşı başlattığı denetimler devam ediyor. Dün yapılan denetimlerde, gürültü kirliliği yaratan motosikletler trafikten men edilerek, sürücülere toplamda 175 bin TL cezai işlem uygulandı.

Abone Ol

Bülent Yaman

Hendek İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri, abartı egzozlu motosikletlere karşı mücadelesine devam ediyor.

Son olarak dün yapılan denetimlerde, çevreye rahatsızlık veren ve trafik güvenliğini tehlikeye atan 6 motosiklet trafikten men edildi.

Yapılan denetimlerde, motosiklet sahiplerine toplamda 175 bin TL ceza kesildi.

{ "vars": { "account": "UA-158639220-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }