HASTANEDEKİ ÇALIŞMALAR YERİNDE İNCELENDİ
Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Özcan Öktem, Personel Hizmetleri Başkanı Suat Koçak ve Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Kubilay Gündoğdu ile birlikte Sapanca Devlet Hastanesi'ni ziyaret etti.

Heyet, Sapanca Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Mürüvvet Betül Delibaş'tan hastanede yürütülen çalışmalar ve sunulan sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı.

SAĞLIK ÇALIŞANLARI VE VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ

Ziyaret kapsamında acil serviste görev yapan sağlık personeliyle bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Özdemir, hastaneden hizmet alan vatandaşlarla da görüşerek talep ve önerilerini dinledi.

SAĞLIK HİZMETLERİ DEĞERLENDİRİLDİ

Hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin yerinde değerlendirildiği ziyarette, sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları nedeniyle personele teşekkür edildi. Ziyaret, hastanedeki mevcut hizmetlerin değerlendirilmesi ve sağlık çalışanlarıyla gerçekleştirilen görüşmelerin ardından sona erdi.

Başkan Alemdar'dan gece mesaisi: Sapanca Park projesinde çalışmaları yerinde inceledi
Başkan Alemdar'dan gece mesaisi: Sapanca Park projesinde çalışmaları yerinde inceledi
İçeriği Görüntüle

732081791 1013497624735872 2286804130488933097 N732036147 1000776215904807 8042114851632041348 N730397861 1349213827137249 3280663696431721717 N728286576 983298224538564 1035362564401720656 N