Sakaryaspor'da 31 Mayıs günü güvenlik gerekçesiyle ertelenen olağan genel kurulun yeniden yapılması için çalışmalar sürüyor. Yeşil-siyahlı camiada uzun süredir devam eden yönetim belirsizliğinin önümüzdeki hafta yapılması planlanan kongreyle sona ermesi bekleniyor.
31 Mayıs'ta gerçekleştirilen olağan genel kurulun ikinci oturumu, güvenlik gerekçesiyle ertelenmişti. Yaşanan gelişmenin ardından kulüpte yeni kongre tarihi merak konusu olmuştu.
GÖZLER 30 HAZİRAN VEYA 1 TEMMUZ'DA
Edinilen bilgilere göre, Sakaryaspor Kulüp Başkanı Enes Zengin'in önümüzdeki hafta içinde olağan genel kurulu gerçekleştirmeyi hedeflediği öğrenildi. Yönetimin, kongreyi 30 Haziran veya 1 Temmuz tarihlerinde yapmayı planladığı belirtildi.
SPORTİF VE MALİ YAPILANMA BAŞLAYACAK
Yeşil-siyahlı yönetim, genel kurul sürecinin tamamlanmasının ardından kulübün sportif ve mali yapılanmasına yönelik çalışmalarını hızlandırmayı hedefliyor. Yeni dönemde yönetim yapılanmasının netleşmesiyle birlikte transfer, bütçe planlaması ve kulübün gelecek sezon hazırlıklarına ilişkin adımların atılması bekleniyor.




