Sapanca Belediyesi’nin en önemli iştiraklerinden biri olan Sapaş A.Ş.'de yönetim kademesinde sürpriz bir ayrılık yaşandı.
Sapaş A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı ve Genel Müdürlük görevini yürüten Nurettin Onur Ünal, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla görevinden istifa ettiğini duyurdu.
Ünal, veda mesajında şu ifadelere yer verdi:
" Sapanca Belediyesi iştirak firması Sapaş A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı ve Genel Müdürlük görevimi bugün itibarıyla kendi isteğimle sonlandırmış bulunuyorum. Görev sürem boyunca birlikte çalıştığımız tüm ekip arkadaşlarıma, yöneticilerime ve Sapanca halkına teşekkür ediyor, hizmet yarışında bayrağı devralan müdürümüze ve tüm çalışma arkadaşlarımıza başarılar diliyorum."




