SAÜ Kampüsü’nde gerçekleştirilen törene öğrenciler, aileleri, akademisyenler ve davetliler yoğun ilgi gösterdi. Eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan genç doktor adayları, mezuniyet heyecanını sevdikleriyle birlikte yaşadı.

Programda yapılan konuşmaların ardından fakülte derecesine giren öğrencilere başarı belgeleri verildi. Ardından mezunlar, diplomalarını alarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.

Başkan Alemdar'dan Sapanca'ya bir müjde daha: FIFA standartlarında futbol sahası inşa edilecek
Başkan Alemdar'dan Sapanca'ya bir müjde daha: FIFA standartlarında futbol sahası inşa edilecek
İçeriği Görüntüle

Mezuniyet törenine İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir de katılarak öğrencilerin mutluluğuna ortak oldu.

Akademisyenler ve aileler, uzun bir eğitim sürecini tamamlayan genç hekimleri bu özel günlerinde yalnız bırakmadı. Tören, öğrencilerin kep atmasıyla birlikte coşkulu şekilde sona erdi.

Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224335Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224329Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224321Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224314Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224306Ekran Görüntüsü 2026 06 22 224301