Sakarya Üniversitesinde başlayan 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Törenleri büyük bir coşku ve heyecan içerisinde devam ediyor. SAU Esentepe Kampüsü Stadyumu’nda düzenlenen ve ailelerin yoğun katılım gösterdiği törenlerin ilk gününde Sağlık Bilimleri Fakültesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, İşletme Fakültesi, Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi ile Tıp Fakültesinden mezun olan öğrenciler diplomalarına kavuştu. Zaman zaman duygusal anların yaşandığı törenlerde eğitimlerini tamamlayan mezunlar, aileleriyle birlikte büyük sevinç yaşadı. Fakültelerin düzenlediği törenlerin ilk gününde, akademisyenler ve öğrencilerin gerçekleştirdiği kortej yürüyüşünün ardından alanda yerlerini alması renkli görüntülere sahne oldu.

SUBÜ’de öğrenci odaklı buluşmalar devam ediyor
SUBÜ’de öğrenci odaklı buluşmalar devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törenlere SAU Rektör Yardımcıları, dekanlar, akademisyenler, protokol üyeleri ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Ailelerin gururu, öğrencilerin sevinci ve akademik kadronun mutluluğunun bir arada yaşandığı törende mezunlar, mesleki yeminlerini ettikten sonra keplerini havaya atarak mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı. Eğitim hayatları boyunca kazandıkları bilgi, beceri ve değerlerle donanan SAU mezunları, duygu dolu anların yaşandığı törenlerin ardından yeni yolculuklarına uğurlandı. Mezun olan öğrenciler geleceğe umut ve kararlılıkla adım atarken, tören katılımcıların yoğun ilgisi ve alkışları eşliğinde sona erdi.

Törenlerde Sağlık Bilimleri Fakültesinden mezun olan 250 öğrenci ile Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda sağlık alanındaki farklı programlardan mezun olan 480 öğrenci sağlık ordusunun yeni neferleri arasına katıldı. İşletme Fakültesinden 568 öğrenci, Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesinden ise 300 öğrenci mezun olarak üniversite hayatlarının önemli bir dönüm noktasını geride bırakarak, kariyerlerinde yeni bir döneme adım attı. Bilim, emek ve özveriyle geçen altı yıllık tıp eğitiminin ardından Sakarya Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun olan 153 genç hekimde diplomalarını alarak toplum sağlığına hizmet edecekleri meslek hayatlarına başladı.

Mezuniyet törenleri, 23 Haziran Salı günü Fen Fakültesi ile İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesiyle başlarken, saat 16.00’da Siyasal Bilgiler Fakültesi ve saat 19.00’da Diş Hekimliği Fakültesi ile devam edecek.