Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin son gününde Adapazarı Şehit Ahmet Akyol İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katıldı.
Karne alan çocukların heyecanına ortak olan, başarılarından dolayı hediyeler takdim eden Alemdar, okul önünde gerçekleştirilen halk oyunları gösterisi ve piyano dinletisine alkışla eşlik etti.

Programa ayrıca Sakarya Valisi Rahmi Doğan, AK Parti Sakarya Milletvekili Ertuğrul Kocacık, Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş, Adapazarı Kaymakamı Oktay Kaya, Sakarya Muhtarlar Federasyonu Başkanı Erdal Erdem, il milli eğitim müdür yardımcıları, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve basın mensupları yer aldı.

Sınıflarda aynı anda gerçekleştirilen karne dağıtım programlarına katılan Alemdar, protokol üyeleriyle birlikte çocuklara karnelerini takdim etti.


Başkan Alemdar, “Bugün öğrencilerimiz, bir eğitim yılını emeklerinin ve azimlerinin karşılığını alarak tamamlıyor. Her biriniz, geleceğin güçlü Türkiye'sini şekillendirecek en büyük umudumuz ve en değerli hazinemizsiniz. Bizler de hedeflerinize ulaşmanız, kendinizi en iyi şekilde geliştirmeniz ve yarınlara güvenle hazırlanmanız için her zaman yanınızda olmaya devam edeceğiz. Bu anlamlı günde tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyor, onları büyük bir fedakârlıkla yetiştiren kıymetli öğretmenlerimize teşekkür ediyor, herkese sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diliyorum” dedi.

Sapanca'daki dev kamp öncesi hazırlıklar tamam! Alemdar: “Sayın Cumhurbaşkanımızı şehrimizde en iyi şekilde ağırlayacağız”
Sapanca'daki dev kamp öncesi hazırlıklar tamam! Alemdar: “Sayın Cumhurbaşkanımızı şehrimizde en iyi şekilde ağırlayacağız”
İçeriği Görüntüle


Öğrencilerin dinlenme, yeni deneyimler kazanma ve güzel anılar biriktirme zamanlarının geldiklerini belirten Sakarya Milletvekili Ertuğrul Kocacık, “2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm evlatlarımızı, onların her zaman yanında olan kıymetli ailelerini ve büyük bir özveriyle emek veren fedakâr öğretmenlerimizi yürekten tebrik ediyorum” diye konuştu.


Öğrencilere iyi tatiller dileyen Vali Rahmi Doğan ise, “Bir eğitim-öğretim yılının ilk dönemini tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Dönem boyunca gösterdiğiniz azim, çaba ve disiplinin bugün karne sevinciyle taçlanması hepimiz için büyük bir gurur kaynağı. Sevgili öğrenciler, tatilinizi bol bol dinlenerek, sevdiklerinizle güzel vakit geçirerek ve kendinize yeni şeyler katacak kitaplarla buluşarak değerlendirmenizi diliyorum” ifadelerini kullandı.


Program protokol üyeleri, öğrenciler ve öğretmenleriyle birlikte çekilen toplu fotoğraf ile son buldu.

60027B4B F2A2 4E1A 82D5 34E0Ff2Ad86C9887E44F 6E8A 447F 9777 Df0951944F6622938D2C 22B1 450D B2A7 01A785D6Ae0E280E6Fad 87Af 451F Bf5D 9C9B7B026B2D4428B445 Ccd2 4B0B B5Db B9174Db17B1165D1Ab5A D1E9 463D 93D4 Ba00540F144466D0Dfca B7Ae 4426 964C 0A845792595256Cd3B37 954D 41E0 89E6 9Df9C2C728D08C6612Cd E973 4Ad4 Af2A 28Be864Ac8Da