Arifiye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Arifiye Merkez Camii önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Ferizli’de karne coşkusu
Ferizli’de karne coşkusu
İçeriği Görüntüle

Cuma namazı çıkışında gerçekleştirilen ikram programında vatandaşlara aşure dağıtılırken, ilçe halkı programa yoğun ilgi gösterdi. Paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatan etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.

Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu, Muharrem ayının manevi iklimine vurgu yaparak, "Aşure; paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel simgelerinden biridir. Bu güzel günde hemşehrilerimizle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduk. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, sofralarımızı bereketli eylesin." dedi.

40103692 3Fe5 4598 8533 2Aa2189866C6Fe57D010 6Cfb 441A 8A48 Bb8Bfab7031C90Dfe1C5 8Bcd 4Cd6 B0C6 52A59B1A96B0