Kaynarca ilçesindeki bir tavuk firmasının iş sahasında doğal gaz kaçağı ihbarı alındı. İhbar üzerine bölgeye doğal gaz ekipleri ve sağlık ekipleri sevk edildi.

‘Beyaz et’ soruşturmasında yeni gelişme: 29 şüpheli serbest bırakıldı
‘Beyaz et’ soruşturmasında yeni gelişme: 29 şüpheli serbest bırakıldı
İçeriği Görüntüle

3 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Doğal gazdan zehirlendikleri şüphesiyle 3 kadın işçi, Kaynarca Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Ekipler iş sahasında kaçağın giderilmesi için çalışma başlattı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.