Kaynarca ilçesindeki bir tavuk firmasının iş sahasında doğal gaz kaçağı ihbarı alındı. İhbar üzerine bölgeye doğal gaz ekipleri ve sağlık ekipleri sevk edildi.

3 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Doğal gazdan zehirlendikleri şüphesiyle 3 kadın işçi, Kaynarca Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Yön levhasına çarpıp kaçan alkollü sürücü bulundu
Yön levhasına çarpıp kaçan alkollü sürücü bulundu
İçeriği Görüntüle

Ekipler iş sahasında kaçağın giderilmesi için çalışma başlattı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.