Edinilen bilgilere göre Arman, aylar önce Eskişehir’de geçirdiği rahatsızlığın ardından geçtiğimiz cumartesi günü benzer şikâyetlerin yeniden ortaya çıkması üzerine İstanbul’da hastaneye başvurdu.

İstanbul’daki Mehmet Akif Ersoy Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’nde ilk kontrolleri yapılan Arman, burada gerçekleştirilen değerlendirmelerin ardından ileri tetkik ve takip sürecine alındı.

Bugün ise Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapılan muayene ve incelemeler sonucunda doktorların kararıyla anjiyo işlemi gerçekleştirildi.

Genç Katılımlı Proje Atölyesi Fikir Yarışmasında ödüller sahiplerini buldu
Genç Katılımlı Proje Atölyesi Fikir Yarışmasında ödüller sahiplerini buldu
İçeriği Görüntüle

Şefik Arman’ın sağlık durumunun iyi olduğu ve tedavisinin kontrol altında sürdüğü öğrenildi.