Bülent Yaman

Hendek İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri, abartı egzozlu motosikletlere karşı mücadelesine devam ediyor.

Son olarak dün yapılan denetimlerde, çevreye rahatsızlık veren ve trafik güvenliğini tehlikeye atan 6 motosiklet trafikten men edildi.

Yapılan denetimlerde, motosiklet sahiplerine toplamda 175 bin TL ceza kesildi.